کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش
کوهنوردی دختران گردو

کوهنوردی دختران گردو

تربیت بدنی و سلامت برای بچه های تحت پوشش

کوه گردو بهترین مکان برای ورزش سالمندان


لا رفتن سن حتمی است …
اما اینکه روح تو پیر شود
بستگی به خودت دارد …
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ …
ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻧﺖ ﺑﻨﻮﺵ …
ﻣﺒﺎﺩﺍ …
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ دوست من…
پایان آدمیزاد
نه از دست دادن معشوق است
نه رفتن یار
نه تنهایی…
هیچکدام پایان آدمی نیست
آدمی ان هنگام تمام میشود که
دلش پیر شود.


                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

زارعی

68 مین برنامه کوهنوردی گردو

68 مین برنامه کوهنوردی دختران گردو

جمعه 16 آبان  ۹۹


ساعت حرکت 7/5

همراه ..بازنین زینب

محل تجمع جلومرکز امام جوادع

همراه داشتن کفش ولباس مناسب


کوهنوردی دختران

۶۴ مین برنامه کوهنوردی دختران گردو

جمعه ۱۸ مهر ۹۹


ساعت حرکت 7

همراه ..بازنین زینب

محل تجمع جلومرکز امام جوادع

همراه داشتن کفش ولباس مناسب


سیزدهمین همایش کوهنوردی فرهنگیان استان مرکزی

سیزدهمین همایش کوهنوردی فرهنگیان استان مرکزی

سیزدهمین همایش کوهپیمایی کارکنان سازمان آموزش وپرورش استان مرکزی درروزجمعه 24 اردیبهشت95با حضور 276نفر از فرهنگیان 15منطقه آموزش وپرورش استان مرکزی با موفقیت با فتح قله نشان قله دوم کوه شهباز بام استان مرکزی توسط 86 نفر از شرکت کنندگان به اتمام رسید



  


  

توانایی های مدیریتی معلم تربیت بدنی

معلمین تربیت بدنی جز بی ادعا ترین و سخت کوش ترین معلمان هستند که با کمترین توقع در سرما و گرما و باد و طوفان در مدرسه به فعالیت و تدریس درس تربیت بدنی می پردازند.البته چه درسی که معلم تربیت بدنی می بایست سازمان دهنده انبوهی از فعالیتها باشد که تکلیف میشوند.شاید بهتر است بگویم به اندازه یک اداره تربیت بدنی شهرستان باید در دل یک مدرسه فعالیت صورت گیرد. ولی چه کیف دارد فعالیتی که پایانش رضای خدا باشد و انسان بداند که در این هیاهوی  زشتیها و ناهنجاریهای اجتماعی می تواند  با آموزه های خود یک جوان را هدایت کند. و چه زیباست این فرموده؛ که امر به ورزش امر به معروف است.

اگر نیم نگاهی بیندازیم به آمار اعتیاد و نرخ رشد آن ، به آمار زندانیها ،آمار طلاق ،آمار بزهکاریها و اگر دل آن را داشته باشیم که سری به کانون های اصلاح و تربیت بزنیم قطعا تنمان خواهد لرزید. و اگر هم خودمان فرزندی نداشته باشیم و اگر  که خیلی هم سنگ دل  باشیم، کافی است که یک مقدار وجدان داشته باشیم تا اشک در چشمانمان حلقه بزند. اینجاست که باید قدر آنهایی را دانست که برای تربیت فرزندان این مرز وبوم زحمت می کشندو چه غریب است معلم تربیت بدنی  که ساعتها زیر آفتاب سوزان در جهت یکی از فعالیتهایی که بیشترین تأثیر را بر هدایت دانش آموزان به یکی از بهترین و سالمترین مسیرهای زندگی  دارد  کار میکند . و بعضا دیده نمی شوند .و باید او را دید باید دیدو بسیار دید

چرا؟ چون تربیت بدنی و ورزش مورد علاقه دانش آموز  است . و چه زیبا می گوید علی (ع) که قلوب را با اقبالشان به دست آورید . نه با ادبار !

و معلم تربیت بدنی کسی است که می تواند الگویی باشد سازنده آن هم با ابزاری دوست داشتنی برای دانش آموزان .ولی استفاده بهینه از پتانسیل معلم تربیت بدنی در آموزشگاه هنری میخواهد که مدیران و عوامل برنامه ریز آموزشگاه باید آن را کسب نمایند.و باید زنگار عقاید قدیمی تربیتی را از چشمان مدیران شست و  بر مبنای واقعیتهای اجتماعی و روشهای تربیتی نوین به این امر حساس (تعلیم و تربیت ) پرداخت. 

ادامه دارد.....

اطلاعیه مهم : راه اندازی سایت معاونت تربیت بدنی و سلامت

با احترام بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می رساند سایت جدید معاونت تربیت بدنی و سلامت  آموزش و پرورش استان با آدرس :http://cms.medu.ir/hama از این زمان به بعد به عنوان پایگاه اطلاع رسانی این حوزه به حضورتان معرفی می گردد و به زودی به عنوان سایت معاونت لینک پایگاه اطلاع رسانی اداره کل وجایگزین وبلاگ اراک اسپورت خواهد شد.  

لذا از این به بعد فقط اطلاعیه ها و اخبارمعاونت از طریق این  سایت با  آدرس ذکر شده(http://cms.medu.ir/hama)  اطلاع رسانی خواهد شد.

به بهانه بهار

 این عید به نور فاطمه زیباست                  روزیه تمام سال من با زهراست     

  با بردن نام فاطمه فهمیدم                      سالی که نکوست از بهارش پیداست

 سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنندو پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش دوباره سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...زمین، سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد وچون همیشه امیدوار وای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

در آستانه فرا رسیدن "عید نوروز باستانی" و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.

انشاءا... سال ۹۴ در سایه ائمه اطهار و دعا و شفاعت دختر نبی مکرم  اسلام حضرت فاطمه زهرا بی بی دو عالم امکان  برای تمام  زحمت کشان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کلیه فرهنگیان وهمکاران محترم بویژه معلمان عزیز تربیت بدنی ، مراقبان محترم سلامت و همکاران محترم اداری  سالی سرشار از موفقیت ، سلامت ، اتحاد و همدلی باشد. و پاداش بزرگ این سال از سوی خداوند متعال روشن شدن دیدگانمان به جمال پرنور و زیبای صاحب الزمان حضرت مهدی موعود (عج ا...) باشد.انشاءالله 

تشکر بابت حضور همکاران در رقابتهای علمی و تخخصی

 

با احترام ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، بدینوسیه از حضور شایسته همکاران محترم در رقابتهای علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرحله شهرستان /منطقه استان مرکزی چه به عنوان شرکت کننده و یا برگزار کننده  تشکر نموده و همچنین از همکاران عزیز درخواست می شود هر گونه انتقاد و پیشنهادی در خصوص این دوره از رقابتها را از طریق همین وبلاگ و در بخش نظرات به این معاونت انعکاس نمایند تا در حد توان بتوانیم نسبت به رفع آنها جهت مرحله استانی اقدام نماییم.

اولین مجمع عمومی سالیانه هیأت ورزش دانش آموزی استان مرکزی برگزار گردید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش مجمع عمومی هیات ورزشی دانش آموزی استان مرکزی امروز با حضور کلیه اعضا در سالن جلسات اداره کل تشکیل شد.

در ابتدای جلسه دمنه معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل اساسنامه مجمع را قرائت و شرح وظایف اعضا را تشریح نمود .

در ضمن ایشان گزارشی مختصر و اجمالی از عملکرد استان در مسابقات ورزشی در سطوح مختلف در سال  گذشته را برای اعضای مجمع ارائه نمودند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش عنوان نمود حرکت به سوی شاداب سازی مدارس با کمک امور تربیتی و تربیت بدنی ،اعتماد به نفس را در دانش آموزان بالابرده و در نتیجه سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد .

فولادوند گفت:در همین راستا برنامه ای بلند مدت در آموزش و پرورش مورد نیاز می باشد که لازمه آن ابتدا تغییر نگرش مدیران به سمت توسعه و توجه ویژه به تربیت بدنی و امور تربیتی می باشد.

ایشان کار مشارکتی و گروهی را از روشهای نهادینه نمودن آموزش های کتابی و تئوری درسی و تبدیل این آموزه ها به رفتار دانستند. 

در ضمن در مجمع مصوب گردید که با تفویض اختیاری که به دمنه رئیس هیأت دانش آموزی استان صورت پذیرفت ایشان نسبت به تعیین هیأت رئیسه اقدام نمایند.