بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

“”بیاید با هم به آینده خود فکر کنیم” اینجا پرازدلهایی است که لذت شادکردنشان رابه شماپیشکش می کنند تلفن تماس:09188619570
بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

“”بیاید با هم به آینده خود فکر کنیم” اینجا پرازدلهایی است که لذت شادکردنشان رابه شماپیشکش می کنند تلفن تماس:09188619570

جادر

دنیا بود و خیابان های شلوغ و جاذبه هایش

و من دختری بودم که پاکی و سادگی را دوست داشتم اما از طرفی باکلاس بودن را هم می خواستم و بین این دو خواستنی گم شده بودم، گنگ شده بودم.


ادامه مطلب ...

نامه ای به همسرچشم چرانم

نامه ای به همسر چشم چرانم

وقتی می بینی حتی از ارتباط تو با دوستان خودم هم ترس دارم به شعورم توهین نکن. این ترس ،ترسی است که از نگاه بلاخیز تو سرازیر شده است.

کسی که در سرازیری رودخانه ای،زندگی می کند،قطعا از باران می ترسد. بارانی که می توانست نوید نعمت باشد ،برای او وعده ی عذاب است. باران با همه ی الطافش دشمن خانه هائیست که در مسیر سیل باشند. وقتی چشمهایت در بین دیگرانی که متعلق به تو نیستند گردش می کند، هر آن، خبر از هجوم سیلی ویران کننده می دهند.

برق چشمهای تو اگر چه شفافیت و جذابیت چشمهایی پاک و محجوب را ندارند ،اما باردار از انرژی است.این برق و نفوذ ،وقتی هم که کارگر افتد، کسی مثل خودت را به تو خواهد آویخت .


ادامه مطلب ...