بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

“”بیاید با هم به آینده خود فکر کنیم” اینجا پرازدلهایی است که لذت شادکردنشان رابه شماپیشکش می کنند تلفن تماس:09188619570
بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

بانوان نیکوکارخیریه امام جواد(ع) استان مرکزی

“”بیاید با هم به آینده خود فکر کنیم” اینجا پرازدلهایی است که لذت شادکردنشان رابه شماپیشکش می کنند تلفن تماس:09188619570

مزرعه

پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می کرد . او می خواست مزرعه سیب زمینی اش راشخم بزند اما این کار خیلی سختی بود. تنها پسرش که می توانست به او کمک کند در زندان بود . پیرمرد نامه ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد : 

ادامه مطلب ...

مراتب ایمان

روزی چهار مرد و یک زن کاتولیک در باری ، مشغول نوشیدن قهوه بودند.
یکی از مردها گفت : من پسری دارم که *کشیش *است. هرجا که میرود مردم او را "*
پدر*" خطاب میکنند.
مرد دوم گفت : من هم پسری دارم که* اسقف* است و وقتی جایی میرود مردم به او
میگویند " *سرورم*"!
مرد سوم گفت " پسر من* کاردینال *است و وقتی وارد جایی میشود مردم او را "*
عالیجناب*" صدا میکنند.
مرد چهارم گفت : پسر من *پاپ *است و وقتی جایی میرود او را "*قدیس بزرگ*" خطاب
میکنند!
زن حاضر در جمع نگاهی به مردان کرد و گفت : من یک* دختر *دارم. 178 سانت قدش
است ، بسیار خوش هیکل ، دور کمرش 61، دور باسنش 92 سانت ، با موهای بلوند و
چشمهای روشن .
وقتی وارد جایی میشود همه میگویند : "* خدای من !* "

تقدیم به خیرین خوب خیریه امام رضا (ع) اراک

 

(( کافل الیتیم اثیر عندالله ))

 

کفالت کننده یتیم از گرامی شدگان درگاه خداوند است

 

ای خیرین و ای نیکوکاران ! ای بلند همتان و ای بزرگ مردان دست های بخشنده و دلهای دریای شما چون دستان علی (ع) که یتیمان کوفه را سرپناه بود کمک های شایانی به دنیای معصوم پاک و مظلومانه نیازمندان آبرومند و معلولان خواهد کرد.

همت سبز شما را ارج نهاده و چشم به راه دستان سبزتان به انتظار می نشینیم.

نام نشانتان نه بر صفحه ی قلبمان بلکه بر صفحه تاریخ و انسانیت نقش خواهد بست .


تقدیم به خیرین خوب خیریه امام رضا (ع) اراک

خوشا آنانکه که در خسران نماندند    ز قرآن سوره والعــصر خـواندند

نـــــمودی از کــــــلام صـــــالحانند      اگـــر مــــردند در عــین حــیاتند

خوشا آنکس که نامش جاودانست    بقای خیر او در این جهان است

خوشا آنانکه خیرانــــدیشه کردند      کلام خــــیری را پــــیشه کردند

ز مــــال خود همی اهدا نمودند        گره از کـــــار مــــحرومان گشودند

ز عــمر و حـــاصل این زنـــدگانی       بــــــنام نیک ، ایشــــان جاودانی

به حق ســوگند مردان خـــدایند       کــــــــریم و خـــیر و درد آشــنایند

خـــــوشا آنـــانکه در عـــین تــنعم        بــــحال دیگــــران کــــردند ترحــــــم

نــه آنـــهایی که دائــم زر پرستند         بـــــروی گــــنجه ثـــروت نشســتند

نــه در دنــیا بــقائی مــی گذارند         نــه بـــهر آخـــــرت ره توشــــه دارند

خداونـــــدا بما لطــــفی عطا کن         تو حــــق مــــــــردم خــــیر ادا کــــن


حدیث روز

پیامبر اکرم (ص)

اَلعِبادَهُ سَبعونَ جُزء، اَفضَلُها جُزءً طَلَبُ الحَلالِ

عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.